QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

L’associació Gran Centre lloga el local i trasllada la seu al carrer Sant Roc

L’associació de comerciants Gran Centre ha traslladat la seu al carrer Sant Roc, després que ha llogat el local que tenia en propietat al carrer Lleó.


“És un local més cèntric i que a més ens permet rendibilitzar al màxim l’economia de l’associació”, apunta la presidenta de l’entitat, Montserrat Caussa.

El local que ocupava fins ara és de propietat, i ja té compromesa una nova activitat que s’espera que obrirà properament. Eren uns baixos, i ara, l’entitat treballarà des d’una oficina situada en un primer pis.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 71 persones.