QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Lliçà d’Amunt estrena la nova rotonda d’accés a Ca l’Artigues i Ca l’Estaper

L’Ajuntament de Lliçà d’Amunt ha inaugurat aquest dimecres la nova rotonda que s’ha construít al camí de la Serra i que millora l’accés als barris de Ca l’Estaper i Ca l’Artigues. Aquesta obra estava prevista al pla de seguretat viària i resol, segons l’alcalde, un punt negre.


El 9 Nou
20/03/2014

Lliçà d’Amunt ha inaugurat aquest dimecres la nova rotonda situada a la carretera d’accés als barris de Ca l’Estaper i Ca l’Artigues, a la zona oest del nucli urbà. La rotonda ha costat uns 260.000 euros, 100.000 dels quals han estat aportat per la Generalitat a través del Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya.

Amb la construcció de la rotonda, l’Ajuntament considera que s’ha millorat un punt negre de la xarxa viària del municipi. Durant l’acte, el regidor d’Infraestructures, José Santiago Ariza, ha demanat disculpes als veïns per les molèsties generades durant els dos mesos que van durar les obres i que van obligar a fer diversos desviaments de trànsit.

LA PREGUNTA

Creu que les converses d’alto el foc entre Iran i els EUA arribaran a bon port?

En aquesta enquesta han votat 460 persones.