“No és necessari haver rebut ja una demanda o estar en una situació complicada per tal de rebre assessorament”, recorden des de l’Ajuntament. De fet, “si es preveu una situació complicada –com quedar-se sense feina o l’acabament de la prestació d’atur– però aquesta encara no s’ha donat, hi ha més marge de maniobra per tal de realitzar determinades accions i intentar evitar que l’usuari deixi de pagar o rebi una demanda”, afegeixen.
Aquest servei d’assessorament se suma a les accions d’intermediació que es fan des d’aquesta oficina amb persones afectades per un procés de desnonament derivat de l’impagament de la hipoteca. Les solucions que es proposen s’adapten a les circumstàncies de cada econòmiques i personals de cada cas i també de cada entitat financera.
L’Oficina d’Intermediació Hipotecària funciona gràcies a un conveni entre l’Ajuntament de Cardedeu i el Col·legi d’Advocats de Granollers. Per tal d’accedir-hi, cal demanar cita prèviament a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament.
{{ comment.text }}