QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Montmeló rebutja que s’allargui la concessió de l’AP-7

Hi van votar a favor tots els partits

El ple de Montmeló va aprovar per unanimitat una moció on es demana al govern de l’Estat que no allargui la concessió de l’AP-7, que acaba el 31 d’agost de 2021. També demana que no s’augmentin els preus dels peatges en els propers mesos.

Arran de la Covid-19, l’Estat ha obert la porta a ampliar la concessió uns tres mesos. La Generalitat hi ha mostrat el seu rebuig.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 741 persones.