Parets impulsa una campanya de promoció del comerç local

La primera acció serà la difusió de les imatges dels establiments comercials que s’adhereixin a la campanya

“Ara més que mai, compra a Parets” és el lema de la nova campanya de foment del comerç local i de proximitat que impulsa l’Ajuntament de Parets, en el marc de les accions per afavorir la reactivació econòmica en l’àmbit del comerç, la restauració i els serveis de proximitat.

La campanya es compon de diverses accions, que tenen l’objectiu de promoure la compra local i el consum als establiments comercials de proximitat, posant en relleu el valor afegit que aporta el comerç local com a element de cohesió social i dinamitzador de l’activitat i la convivència del municipi.

La imatge gràfica ha estat dissenyada per l’artista local Marc Vila, que durant l’escenari de la COVID-19 i a títol personal la va compartir de manera altruista amb els comerços i la ciutadania.

Es tracta d’una imatge que ha tingut una excel·lent acollida i que, a partir d’ara, amb nous elements que s’estan treballant amb el dissenyador, és la imatge que utilitza l’Ajuntament per a la promoció i dinamització comercial.

La voluntat és donar a conèixer qui i què hi ha darrere de cada taulell, la història de cada establiment, el tret diferencial de cadascun, els millors productes i allò que els caracteritza.

Els protagonistes seran els comerciants, que podran donar a conèixer els seus negocis al conjunt de la ciutadania i posar en relleu el gran actiu que suposa el comerç local per al municipi.

La primera acció se centrarà en la difusió d’imatges dels establiments comercials que s’adhereixin a la campanya a través dels mitjans de comunicació locals i de les Xarxes Socials.

LA PREGUNTA

Laporta ha de destituir Xavi?

En aquesta enquesta han votat 63 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't