QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Un foc afecta dues naus industrials de Parets

Divuit dotacions dels Bombers treballen aquest dijous a la nit en un incendi que afecta a dues empreses de Parets. El foc ha començat cap a les 9 del vespre al pati d’una indústria. Les flames, però, s’han escampat cap a l’empresa situada just al costat. La columna de fum ha estat força visible.

Divuit dotacions dels Bombers treballen aquest dijous a la nit per apagar les flames que afecten a dues empreses de Parets. En concret, les flames han començat en una nau situada al número 8 del carrer Diesel del polígon industrial Sector Autopista, segons han informat els Bombers.

El foc ha començat cap a les 9 del vespre en uns materials amuntegats que hi havia al pati d’una de les naus afectades on hi ha una empresa dedicada a la fabricació de components termoplàstics. Les flames, però, s’han escampat i han començat a afectar la nau del costat. El foc ha provocat l’ensorrament de part de la façana de la nau veïna, segons han informat els Bombers aquesta nit.

Cap a les 11 de la nit, els Bombers seguien treballant a la zona. L’incendi seguia fora de control i s’intentava que no s’escampés més. Al lloc també hi treballen efectius dels Mossos d’Esquadra i de la Policia Local de Parets.

Quan encara era clar, la columna de fum generada per les flames era visible des de força distància.

LA PREGUNTA

Marxa de vacances a fora del seu municipi aquest agost?

En aquesta enquesta han votat 397 persones.