Educació no sancionarà l’empresa que va fer el sostre del Pereanton

El Departament d’Educació desestima actuacions legals contra l’empresa que va fer la reforma de l’escola Pereanton, on el 21 de març va caure un fals sostre d’una classe d’educació infantil. L’informe que elaborat detecta deficiències en l’obra, però es limita a recollir mecanismes de control.

El 9 Nou
17/05/2010

Educació no actuarà legalment contra l’empresa responsable de les obres de reforma de l’escola Pereanton, de Granollers, que incloïen la instal·lació del fals sostre de la classe que va caure el 22 de març passat mentre uns 20 alumnes eren dins. Cap nen va patir ferides perquè es van protegir sota de les taules seguint les indicacions de la mestra. L’informe del Departament –com el municipal– conclou que les subjeccions d’aquest fals sostre i del de la classe de P-4, que no va arribar a caure, no es van fer seguint el requeriments que marcava el projecte d’obres. “L’obra no estava ben feta”, resumeix una portaveu d’Educació.

Tot i que no s’emprendran mesures judicials, Educació sí que està dissenyant mecanismes de control per assegurar que no es tornin a donar situacions similars en altres obres que es facin a Granollers o en qualsevol altre centre del país. A les aules de P-5 i de P-4 del Pereanton, ja es van instal·lar nous sostres amb un sistema de subjecció diferent.

La regidora d’Educació, Pietat Sanjuán, ha explicat que l’Ajuntament encara no té coneixement de les conclusions de l’estudi d’Educació. El consistori ha demanat a la conselleria una reunió on hi siguin els pares. Sanjuán diu que la petició de responsabilitats és cosa del Departament, que va ser qui va encarregar les obres que es van fer l’estiu del 2007.

LA PREGUNTA

Veu bé l’avançament electoral a Catalunya?

En aquesta enquesta han votat 893 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't