QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El BM Granollers suma una nova victòria a Osca que el manté segon

El BM Granollers s’ha emportat els dos punts de la pista del Bada Huesca en un partit que els vallesans han hagut de lluitar fins al final i que s’ha decidit per només un gol de diferència. La victòria els permet seguir segons i gairebé els assegura una plaça per a la Copa del Rei.

Victòria amb valor triple, la del Fraikin BM Granollers aquest dimecres a Osca: d’una banda, els de Carlos Viver han sumat dos punts d’or per continuar en la segona posició de la lliga Asobal; de l’altra, el triomf suposa una injecció de moral més que necessària de cara al transcendental partit de Copa EHF, aquest diumenge. I, en darrer terme, la victòria pràcticament assegura la classificació dels vallesans per la Copa Asobal, a la qual tenen accés els quatre primers classificats de la primera volta.

El Fraikin, però, ha hagut de suar i patir per endur-se el triomf d’una pista molt complicada. La victòria ha estat molt ajustada (25-26).

CRÒNICA COMPLETA AQUEST DIVENDRES AMB EL 9 NOU. TAMBÉ EXTENSA PRÈVIA SOBRE EL RETORN DE LA COMPETICIÓ EUROPEA AL PALAU D’ESPORTS

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 655 persones.