QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

La Garriga estrena el nou ‘skate park’ amb un allau d’usuaris

Tot i que encara no s’ha fet la inauguració oficial (es farà el 23 de març, amb una exhibició i un concurs), el nou skate park de la Garriga ja s’ha confirmat com un encert.

Des de l’obertura oficiosa al públic, dimecres de la setmana passada, la instal·lació –situada a la zona esportiva de Can Noguera– registra un gran nombre d’usuaris cada dia. “Des de l’hora de plegar de l’escola fins que es fa fosc, hi ha una afluència molt gran de practicants de totes les edats”, assegura el regidor d’Esports, Joan Esteban.

El nou skate park (que en relleva un d’antic, ja molt deteriorat i situat al passeig Congost), va néixer fa una mica més d’un any, arran de la petició d’un col·lectiu d’aficionats. La instal·lació es va començar a construir al desembre i ha costat uns 60.000 euros; té 303m2 i planteja un circuit combinat amb diferents rampes, desnivells i obstacles.

LA PREGUNTA

Aprova la dimissió de Trapero?

En aquesta enquesta han votat 87 persones.