Sant Sadurní d’Osormort passarà a dir-se d’Osorviu
A primer cop d’ull la notícia semblava una innocentada, però es veu que va seriosament
A primer cop d’ull la notícia semblava una innocentada, però es veu que va seriosament
No era una maniobra per agilitzar la saturació als CAP sinó que es veu que els professionals que treballen al centre del Remei de Vic van decidir muntar una espècie de pessebre vivent amb l’objectiu de recaptar diners per a La Marató