“El mòbil no em feia tanta falta com em pensava”
Els alumnes de quart d’ESO de l’Institut El Til·ler de les Franqueses estan una setmana sense utilitzar el mòbil
Els alumnes de quart d’ESO de l’Institut El Til·ler de les Franqueses estan una setmana sense utilitzar el mòbil
La reducció de la desocupació al Vallès Oriental destaca per sobre de la mitjana tant en termes mensuals com interanauals