QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Els exregidors del PSC de Manlleu formalitzen la renúncia

En el ple d’aquest dimarts, Josep Colomer, Fina Sala i Rafa Cuenca han passat a ser regidors no adscrits. Colomer justificava la seva continuïtat al consistori perquè, ha dit, el problema no el tenen amb Manlleu, sinó amb el partit.

En aquest sentit, Colomer ha assenyalat que el compromís adquirit en campanya electoral segueix vigent.

Formalitzada la nova situació, Colomer ha dit a l’inici del debat de les ordenances que a partir d’ara no parlava com a portaveu de ningú. Malgrat això, els altres dos regidors no adscrits no han intervingut durant el ple i el sentit del vot dels tres ha estat sempre el mateix. Colomer ha dit que ell Sala i Cuenca continuaran debatent i consensuant postures.

Al final de la sessió, i aprofitant el torn de paraula que l’alcalde concedeix al públic, el primer secretari de la secció local del PSC, Ramon Sitjà, ha lamentat que per primera vegada a l’era democràtica el seu partit no tingui representació a l’Ajuntament. Ha dit que farà arribar les propostes que consideri oportunes a l’alcalde i tots els portaveus municipals i ha demanat que la partida econòmica prevista per al grup socialista es destini a combatre la pobresa.

El ple de Manlleu va aprovar les ordenances fiscals, amb un augment mitjà del 3,1%, corresponent a l’IPC interanual d’agost, tret de l’IBI, que puja un 3,5. Ho van fer amb els vots a favor de l’equip de govern, format per Esquerra i Iniciativa, i Convergència i Unió. Plataforma per Catalunya i els tres regidors no adscrits hi van votar en contra.

LA PREGUNTA

Quina valoració fa la de la visita del papa?

En aquesta enquesta han votat 805 persones.