Durant anys la Generalitat i la Diputació s’han passat la pilota, però ara, segons el Diputat d’Infraestructures, Jordi Fàbrega, el projecte ja està redactat i a punt per sortir a licitació. La previsió és que les obres comencin el setembre d’aquest any, i que s’allarguin fins la tardor del vinent. El pressupost que s’hi ha destinat, a l’espera d’ofertes a la baixa, és de 2 milions 800.000 euros.
El diputat d’Infraesctructures reconeix que es tracta d’una carretera amb greus dificultats pel que fa a seguretat, sobretot pel fet ser estreta -en alguns trams només fa quatre metres d’amplada- i perquè presenta revolts molt tancats. Amb les obres, en un tram de 2,5 quilòmetres, els
carrils passaran a tenir tres metres d’amplada. També està previst construir un pont nou sobre la Riera Major i eixamplar els vorals de la via.
On s’hi detecti aquesta planta, Fàbrega explica que s’hi posaran tanques especials. Les vies sobre les quals incidirà el projecte són la BV-5251 i la GIP-5251, de titularitat de la Diputació de Barcelona i de la de Girona, respectivament.
{{ comment.text }}