Es tracta d’un treball encarregat fa tres anys per l’Ajuntament de Vic i finançat per la Diputació de Barcelona. La primera versió va ser rebutjada per l’Ajuntament perquè plantejava inversions a mitjà termini que eren econòmicament inviables, segons el tinent d’alcalde Josep Rafús. Un cop revisat, l’equip de govern va facilitar el nou document a la resta de grups dimecres de la setmana passada i el tinent d’alcalde, Josep Rafús, demanava un vot de confiança.
Es va aprovar però només amb els vots de CiU i ERC. La CUP va votar-hi en contra i la resta de grups es van abstenir. El més contundent va ser Jacint Raurell, del PSC, que va qualificar el Pla de Mobilitat d’erroni perquè l’han fet amb dades del 2006 i sense tenir en compte el què ha passat des d’aleshores fins ara. Posava, com a exemple, que es preveuen 3.000 desplaçaments amb bicicleta l’any 2017, la qual cosa el portava a concloure que el treball és defectuós.
En el ple d’ahir, l’alcalde, Josep Maria Vila d’Abadal, també va delegar en la primera tinent d’alcalde, Anna Erra, les competències en Comunicació, Publicitat i Informació.
{{ comment.text }}