Mohamed Houli, condemnat a més de quaranta anys de presó pel seu paper als atemptats del 17-A, ha afirmat aquest dijous que el CNI tenia coneixement de les intencions que tenia l’imam de Ripoll Abdelbaki es-Satty. “El CNI tenia coneixement de les intencions que tenia l’imam i va permetre que vingués i ens mengés el cap”, ha asseverat.
“Ho dic ara i no abans per temor a represàlies o que em pogués perjudicar, però ja estic condemnat i no tinc res a perdre”, ha afegit en una compareixença a la comissió d’investigació del Congrés sobre aquell atemptat.
“Ho dic sense treure’m responsabilitat, però ho dic perquè es busqui a qui va permetre que l’imam anés per lliure i fes el que va fer”, ha reblat.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't