QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Es posen en marxa els nous parquímetres de Vic, muntats el març

Permeten el pagament amb targeta i a través del mòbil. Els aparells estaven instal·lats des del març passat

Des d’aquest juliol ja funcionen bona part dels nous parquímetres que regulen la zona blava, verda, taronja i de càrrega i descàrrega a Vic. Entre les novetats que permeten aquests nous aparells hi ha el pagament amb targeta i també a través d’una aplicació mòbil.

Queda pendent que entrin en funcionament els parquímetres de zones que actualment no són de pagament però passaran a ser-ho, com és el cas del carrer Anselm Clavé o el Pere II el Gran.

El servei es va adjudicar al gener, els aparells es van instal·lar al març però no han funcionat fins ara.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 933 persones.