QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

L’R3 estén els serveis mínims fins a Ripoll

Després que des de les 11 del matí només ha estat operativa la connexió des d’Hospitalet fins a Vic, quatre hores més tard s’ha allargat el recorregut fins a la capital del Ripollès

La xarxa de Rodalies ha començat a recuperar parcialment als volts de les 11 del matí els serveis a diferents línies, entre elles ‘la ‘R3, tot i que amb serveis mínims. Entre Vic i Puigcerdà, però, el servei ha continuat interromput i s’ha gestionat transport alternatiu per carretera.

A quarts de tres de la tarda, Renfe ha anunciat que els serveis míninms ja s’estenien fins a Ripoll, però que des d’allà fins a Puigcerdà al servei es continuarà fent per carretera.

Aquest matí, tot i l’intent de recuperar la normalitat a primera hora, s’havia tornat a suspendre tot el servei a Catalunya per “la inestabilitat de la tensió a la xarxa elèctrica per garantir la circulació”.

En un primer moment, aquest dimarts s’havia pogut restablir la circulació de trens de Rodalies i s’ha anunciat que s’operaria amb serveis mínims del 60% en la majoria de línies, tot ii que amb retards. Poc després, però, s’ha hagut de tallar novament del tot. Cinc hores més tard, s’ha començat a recuperar el servei, tot i que de moment de manera precària.

LA PREGUNTA

Creu que s’està fent bé la gestió de la pesta porcina?

En aquesta enquesta han votat 51 persones.