L’Ajuntament de Torelló ha enviat la següent nota de premsa sobre el tema:
“Torelló fa un reconeixement a Julio Moreno i a Protecció Civil en el decurs de la celebració del patró de la Policia
La Policia Local de Torelló va celebrar, aquest dimecres al vespre, la festivitat de Sant Miquel Arcàngel, patró del cos. En el decurs de l’acte, celebrat a la sala de plens de la Casa de la Vila, es va fer un reconeixement al veí Julio Moreno i a Protecció Civil de Torelló.
L’acte de celebració de la festivitat de la policia -presidit per l’alcalde, Miquel Franch, la regidora de Mobilitat i Seguretat Ciutadana, Cristina Sala, i diversos membres de la corporació municipal- va reunir a la sala de plens representants de les diferents policies locals de la comarca, del cos dels Mossos d’Esquadra, de la Policia Nacional i de la Guàrdia Civil.
Després dels parlaments, es va procedir al lliurament dels reconeixements d’aquest any. En primer lloc, es va fer un reconeixement públic a Julio Moreno, el veí de Torelló que, dies enrere, va salvar una nena de tres anys que havia caigut del balcó de casa seva. Posteriorment, també es va fer un reconeixement a Protecció Civil de Torelló pel suport i col·laboració en tot tipus d’activitats ciutadanes. ”