QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol

Gabriel Marcelli obre el Mundial d’X-Trial amb un segon lloc a Andorra

El pilot de Seva es planteja per al nou campionat guanyar més cuirses i retallar la diferència amb Toni Bou

El pilot de Seva Gabriel Marcelli (Repsol Honda Team) va iniciar dissabte amb força el Mundial de X-Trial 2026, aconseguint la segona posició a la prova inaugural de la competició indoor disputada a Andorra.

El gallec va confirmar el seu gran estat de forma després d’haver-se proclamat recentment, per primera vegada, campió d’Espanya.

Prova d’això és que, a la Super Pole, el pilot de Montesa va ser el més ràpid del dia, amb un temps de 41,8 segons, fet que li va permetre sortir en últim lloc i amb opcions reals de victòria. Marcelli va completar una primera volta molt sòlida, amb només 13 punts de penalització que li van valer la classificació per a la gran final al costat del seu company Toni Bou i de Jaime Busto.

A la final, Marcelli va mantenir un nivell molt alt i va estar lluitant de tu a tu amb Toni Bou, tot i que finalment es va haver de conformar amb el segon lloc, sumant 23 punts. “Estic molt satisfet de com hem començat. Les sensacions sobre la moto han estat molt bones i aquesta segona posició és molt positiva. A Madrid intentaré lluitar per la victòria.” La cita a la capital espanyola serà el proper 25 de novembre.

LA PREGUNTA

S’equivoca Junts trencant amb el PSOE?

En aquesta enquesta han votat 1295 persones.