QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Gabriel Marcelli obre el Mundial d’X-Trial amb un segon lloc a Andorra

El pilot de Seva es planteja per al nou campionat guanyar més cuirses i retallar la diferència amb Toni Bou

El pilot de Seva Gabriel Marcelli (Repsol Honda Team) va iniciar dissabte amb força el Mundial de X-Trial 2026, aconseguint la segona posició a la prova inaugural de la competició indoor disputada a Andorra.

El gallec va confirmar el seu gran estat de forma després d’haver-se proclamat recentment, per primera vegada, campió d’Espanya.

Prova d’això és que, a la Super Pole, el pilot de Montesa va ser el més ràpid del dia, amb un temps de 41,8 segons, fet que li va permetre sortir en últim lloc i amb opcions reals de victòria. Marcelli va completar una primera volta molt sòlida, amb només 13 punts de penalització que li van valer la classificació per a la gran final al costat del seu company Toni Bou i de Jaime Busto.

A la final, Marcelli va mantenir un nivell molt alt i va estar lluitant de tu a tu amb Toni Bou, tot i que finalment es va haver de conformar amb el segon lloc, sumant 23 punts. “Estic molt satisfet de com hem començat. Les sensacions sobre la moto han estat molt bones i aquesta segona posició és molt positiva. A Madrid intentaré lluitar per la victòria.” La cita a la capital espanyola serà el proper 25 de novembre.

LA PREGUNTA

Està d’acord que es prohibeixi l’ús de la IA als centres escolars als menors de 14 anys?

En aquesta enquesta han votat 232 persones.