Olot va acollir el cap de setmana passat la segona fase de la Copa Catalana de Gimnàstica, on el Club Gimnàstic Vic hi va participar amb representació en quatre categories diferents.
En la Vía Olímpica 9, Elsa Farrés, que venia de fer una excel·lent actuació a Budapest, va aconseguir el títol de subcampiona en la classificació general. La seva actuació va ser molt destacada, fent podi en tots quatre aparells: primera posició a terra i barra, i tercera a salt i paral·leles.

Pel que fa a Vía Olímpica 4, Carlota Canudas es va endur la medalla de plata en la classificació individual i el bronze a l’aparell de paral·leles.
Juntament amb Blanca Roca i Atlet Castellar, van aconseguir proclamar-se campiones per equips de la categoria. Roca, per la seva banda, es va quedar a les portes del podi general, empatant amb la tercera classificada. També va aconseguir una quarta posició tant a salt com a terra.
A la categoria Vía Olímpica 3, Carla Rossell va destacar especialment amb una primera posició a terra i una quarta a la barra. Finalment, Ona Ochoa, competint a Vía Olímpica 6, va obtenir una meritòria quarta posició en l’aparell de potro.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't