QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

El Club Gimnàstic Osona-Garrotxa suma una plata i un bronze al Campionat d’Espanya de Base

Bruna Freixa es proclama subcampiona d’Espanya en paral·leles i tercera en la classificació general de Base 5 a Pamplona

El Club Gimnàstic Osona-Garrotxa ha tancat amb èxit la seva participació al Campionat d’Espanya de Base de Gimnàstica Artística Femenina, disputat del 23 al 27 de juny al Navarra Arena de Pamplona. L’entitat hi va competir amb nou gimnastes repartides entre les categories Base 3 i Base 5.

A la categoria Base 3 van prendre-hi part Clara Antonés, Mia Vilella, Maria Sánchez, Noa Ojeda, Berta España i Aina Casas. En Base 5, la representació va anar a càrrec de Bruna Freixa, Maia Elices i Júlia Cugura.

La gran protagonista va ser Bruna Freixa, que va completar una actuació brillant. La gimnasta es va proclamar subcampiona d’Espanya en l’aparell de paral·leles i també va pujar al podi de la classificació general de Base 5 amb una medalla de bronze, confirmant-se entre les millors gimnastes estatals de la seva categoria.

Aquest Campionat d’Espanya ha posat el punt final a la temporada de la categoria Base de gimnàstica artística femenina.

Des del Club Gimnàstic Osona-Garrotxa fan una valoració molt positiva de la competició, tant pels resultats obtinguts com per l’experiència acumulada per les seves esportistes. Per a algunes d’elles era la primera participació en un campionat estatal, una cita de màxima exigència que reforça el creixement esportiu i formatiu del club.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 1079 persones.