QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

[VÍDEO] L’Hospital Universitari de Vic tanca una de les dues UCI temporals que va habilitar per la Covid-19

El centre havia triplicat, per a la fase més dura de l’emergència sanitària, els 10 llits destinats a pacients crítics de què disposa habitualment

L’Hospital Universitari de Vic tancarà la tercera unitat de cures intensives, que s’havia habilitat amb caràcter provisional a la Unitat de Rehabilitació Post Anestèsica (URPA) -l’anomenada “sala de despertar”- com a mesura per superar la fase més dura de l’emergència sanitària generada per la Covid-19.

Les últimes dades fetes públiques pel Consorci Hospitalari en relació al coronavirus confirmen la tendència a la reducció de pacients ingressats. Entre l’Hospital Universitari de Vic, l’Hospital Sant Jaume de Manlleu i el pavelló Vic Salut, aquest dijous hi havia 116 persones ingressades, 18 menys que dimarts.

LA PREGUNTA

Creu que s’està fent bé la gestió de la pesta porcina?

En aquesta enquesta han votat 100 persones.