Societat El consistori infantil participa a l’acte institucional del 8-M de l’Ajuntament Vic Les regidores han llegit un manifest aquest migdia bs3JU72NXr4maxresdefault | Guillem Rico 08/03/2024 Afegeix-nos com a font preferida a Google Les regidores de l’Ajuntament de Vic han llegit com cada 8 de març, dia Internacional de les Dones un manifest davant de l’Ajuntament. A l’acte institucional hi han participat totes les regidores excepte les d’Esquerra… Contingut exclusiu per a subscriptors Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't Inicia sessió Registra't Notícies relacionades Confinen Sant Quirze Safaja per un incendi forestal El 9 Nou Francesc Bach i Queralt Sañas s’imposen a la cursa de Sant Joan de Prats de Lluçanès Laia Miralpeix Crema un jardí en una casa del Montanyà El 9 Nou Un 6,39, la nota mitjana dels alumnes d’Osona a les PAU Txell Vilamala LA PREGUNTA Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades? Sí No En aquesta enquesta han votat 231 persones. Vota Les + vistes “Venir a Finlàndia ha estat una de les millors decisions que podia prendre” Comissen en una hípica d’Olot dues eugues de Taradell Bon Preu dona per resolta la incidència que ha provocat faltes de producte en alguns supermercats “Si quan estava fent el Tour m’haguessin dit que un dia passaria pel meu poble, no m’ho hauria cregut” Una ‘capella sixtina’ a Vic Cauen 46.000 euros de loteria a Torelló i 6.000 a Manlleu Detingut després d'un forcejament amb la Guàrdia Urbana un lladre que havia robat a Vic El pas del Tour obligarà diverses empreses a fer festa el 6 de juliol Cinc agents dels Mossos acaben ferits quan anaven a detenir un lladre a Vic Vic inaugura la piscina del CEM Patí Vic després de tres estius sense